القائمة الرئيسية

الصفحات

تسمع عن جامعة Harvard?

هعتبرك قولت لأ وهقول عبارة عن ايه الجامعة دي...هارفارد هي أقدم وأعرق الجامعات الموجودة في الولايات المتحدة الأمريكية, وواحدة من أقدم الجامعات الموجودة في العالم وكمان أفضلهم, كمان هي أكبر جامعة في العالم من حيث المساحة والتجهيزات وموجودة في مدينة كامبردج بولاية مامساتشوستس الأمريكية واتأسست سنة 1636 عشان تنافس جامعتي كامبريدج وأكسفورد في بريطانيا. 


اتحمست صح؟

طب أبشر ياسيدي لأني جاي النهاردة أقولك انك هتتعلم في هارفارد وانت في بيتك وعلى سيريك ومش هتحتاج غير موبايلك او الكمبيوتر بتاعك وكمان ببلاش.

وده لأن جامعة هارفارد منزلة مجموعة من الكورسات المفيدة والمهمة جدا فيه منها اللي بفلوس ومنها اللي مجاني فلو معاك قرشين فتقدر تاخد كل الكورسات ولو مش معاك برضه عادي لأن فليه عدد كبير من الكورسات المفيدة والممتازة جدا ومجانية بنسبة 100%




وكمان تقدر تبحث عن الكورس اللي حابب تاخده وتحدد المواصفات اللي تحبها في الكورس وكمان هتلاقي خانة بتختار منها free أو مجاني عشان يجيبلك الكورسات المجانية كلها في المجال اللي انت بتدور عليه ده.


يعني دلوقتي هتاخد كورس احترافي في مجال من اختيارك وفي جامعة عالمية وموثوق في محتواها وكل ده ببلاش فيلا متضيعش وقت وادخل ابدأ الكورس بتاعك من هنا


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات